weg bescheidenheid

23 Dec

IMG_1505 IMG_0751IMG_1507 (2) Als trotse moeder wil ik toch wel even laten zien wat “Arte” ervan bakt in het kunstonderwijs.  Alleszins meer dan ik bij het plaatsen van deze afbeelding. Geen flauw idee hoe ik die lelijke roze kaders wegkrijg. Maar als ge op de afbeelding klinkt, verdwijnen ze en komt de tekening beter tot zijn recht. Wat echter veel belangrijker is: Arte is helemaal opengebloeid en veel socialer geworden sinds ze in het kunstonderwijs zit en vooral dat maakt me heel blij.

18 Reacties to “weg bescheidenheid”

  1. Myriam 9 maart 2015 bij 2:32 pm #

    Amaai, een echte kunstenaar. Gepaste trots dus!!!

Trackbacks/Pingbacks

  1. ik zet me schrap… | lees me - 26 juni 2016

    […] is het proclamatie van mijn oudste dochter. Ze zwaait af op het middelbaar. Klaar voor een nieuw hoofdstuk in haar jongvolwassen leven. De […]

Geef een reactie

