onpedagogisch mimespel van de mama

9 Apr

Arte (komt uit de hal naar de living gestormd  en informeert me met een expliciet triomfantelijke ondertoon) : Mama, Tia is voor de spiegel aan ’t oefenen hoe ze moet tongkussen.

Tia (brullend op de achtergrond en uit het zicht) : Da’s niet waar!

Arte : Jawel!  Zo doet ze *beweegt haar tong BUITENsmonds heftig heen en weer*

Tia (brullend op de achtergrond en uit het zicht) : Niet waar!

Ondertussen nadert de moeder (ikke dus) het onderwerp van spot.

Ikke (uitermate geïnteresseerd) : Hoe deed je dan precies?  En waarom eigenlijk?

Tia (lichtjes giechelend) : Ik weet niet waarom ik het deed, maar ik deed zo *beweegt haar tong BINNENsmonds achter haar tanden lichtjes heen en weer*

Ikke (opgelucht) : Oh, is het dat maar. Zolang je maar niet zo *beweegt haar heupen ritmisch van voor naar achter en van achter naar voor en herhaalt deze handeling een keer of tien* doet.

Tia (gechoqueerd) : Mamaaaaaaaaaaa!!!

22 Reacties to “onpedagogisch mimespel van de mama”

  1. Joyce 10 april 2014 bij 7:43 pm #

    Ik ga stuk hier! Ad rem die reactie; love it!!

  2. els 11 april 2014 bij 8:37 am #

    Wat je leuke, directe reactie van jou Joke! Helemaal niet onpedagogisch. Uitbeeldende seksuele opvoeding, veel minder saai en minder serieus dan de tekeningen die ik vroeger op school te zien kreeg! En je hebt meteen de juiste boodschap overgebracht: het moet plezant zijn. 🙂

  3. misssexandthecity 13 april 2014 bij 7:29 pm #

    Whoehahahahahaha, deze moet ik onthouden 🙂 :-), want hier naderen we ook de leeftijd van de ontdekking 🙂 🙂 of we zijn er al, wil er niet teveel over nadenken eigenlijk 🙂

  4. Thomas Pannenkoek 14 april 2014 bij 5:51 am #

    Dat noem ik de koe bij de horens vatten 🙂 !

  5. Affodil 15 april 2014 bij 7:49 pm #

    Ik probeer me voor te stellen hoe onze oudste kleindochters daar op zouden reageren (ken jouw dochters niet, dus ik moet me behelpen). Lijkt me iets voor candid camera. 🙂

  6. HansDeZwans 30 april 2014 bij 8:49 am #

    Nou, ik zie het al helemaal voor me. Goed bezig lol.

Geef een reactie

