Joehoe!

1 Jan

Ik ben terug!  (Goede) voornemens en zo. Eindelijk is mijn derde weddingtekst af! Een  gedeelte had ik per ongeluk reeds in oktober gepost, waardoor ik vrees dat mijn afgewerkte versie aan jullie aandacht zal ontsnappen. Ja, zo zelfingenomen ben ik dan wel.

Verder wens ik iedereen uiteraard een gezond 2014 en alles wat wenselijk is toe en vermits ik er vanuit ga dat dat wederzijds is, is het niet nodig om dat hier nogmaals te melden. Komen de nieuwjaarswensen jullie ook al de oren uit? Nochtans wil dat niet zeggen dat mijn en jullie wensen minder oprecht zijn door ze in stilte te wensen. Enfin, zo denk ik er over.

Tot blogs…

Joke

11 Reacties to “Joehoe!”

  1. De Fruitberg 2 januari 2014 bij 9:31 am #

    Ook voor jou een gezond en fijn 2014.

  2. misssexandthecity 2 januari 2014 bij 10:03 am #

    Een superfijn en gezond 2014 en hopelijk worden al je wensen en dromen werkelijkheid!!!

  3. Menck 2 januari 2014 bij 2:29 pm #

    Ik wens je een jaar vol […].
    (Jij vult in wat je echt graag zou willen.)

    Gisteren 45 kussen en evenzoveel wensen weggegeven. I’ve had an overdose.

  4. Joyce 2 januari 2014 bij 4:56 pm #

    De beste wensen dat het maar een topjaar mag worden 🙂

  5. bentenge 2 januari 2014 bij 6:22 pm #

    Joehoe ! terug.

  6. pharailde 3 januari 2014 bij 11:46 pm #

    Ik ga hier toch ook even tegendraad zijn, en jullie een heel erg fijn, mooi en gelukkig 2014 wensen!

    • Joke 5 januari 2014 bij 8:39 pm #

      allee dan, van u kan ik dat hebben 🙂

  7. micheleeuw 11 januari 2014 bij 1:11 pm #

    Ik wens jullie een beter jaar dan de vorige ! 😉

  8. zapnimf 12 januari 2014 bij 1:07 pm #

    De onze zaten niet in uw bus, maar hadden er wel in moeten zitten.

    • Joke 12 januari 2014 bij 1:40 pm #

      Zonde, naar ’t schijnt was er veel werk in gestoken. En dat is niet niks voor een zelf verklaarde luie doos.

Geef een reactie

