een luchtig tussendoortje

27 Jun

Ik (terwijl ik de parking van de Decathlon oprijd) : Dit is mijn lievelingswinkel.

Tia (spontaan als altijd) : Mijn lievelingswinkel is een schoenwinkel.

Arte (deze keer zeer voorspelbaar) : Mijn lievelingswinkel is een winkel waar ze tekengerief en zo verkopen.

Tia : Wat zou papa’s lievelingswinkel zijn?

En vlak erna

Tia (weeral spontaan) : oh ja, ik weet het, een BH-winkel

In koor (vrouwen onder elkaar) : *proest*

Enkele uren later…

Tia :Wil je dat niet tegen papa zeggen, dat van die winkel?

ik (hypocriet) : Neen, hoor. (en ik zal er ook niet over bloggen)

11 Reacties to “een luchtig tussendoortje”

  1. Eilish 28 juni 2013 bij 8:51 am #

    Toch fijn dat er nog geproest wordt bij jullie !
    Ik durf de conversaties die bij ons gevoerd worden zelfs niet te bloggen, maar ze eindigen vaak met het zeggen van : “’t is best dat er hier geen venten wonen”

  2. Deborah Hamar 28 juni 2013 bij 10:14 am #

    hahaha heerlijk!!

  3. misssexandthecity 28 juni 2013 bij 10:46 am #

    Hahahahahahaha, zouden onze boys ook over Big zeggen 🙂 :-),……dat zijn de momentjes waar je enorm van geniet hé,……..zo herkenbaar!!!!

  4. Affodil 29 juni 2013 bij 1:04 am #

    Ik begin het te herkennen. Met de schoon- en kleindochters.

  5. micheleeuw 29 juni 2013 bij 11:41 am #

    Hahaha ! Schitterend ! 😀

  6. Menck 29 juni 2013 bij 11:24 pm #

    Dat spontane gezamenlijke geproest duidt me dunkt op een hoog waarheidsgehalte in Tia’s uitspraak. Mocht je man geïnteresseerd zijn: ik heb hier nog een Pabo-gids liggen… :mrgreen:

    • Eilish 30 juni 2013 bij 12:24 pm #

      Awel kijk, ik ben breeddenkend, een man mag goesting krijgen op een ander, zolang hij maar thuis komt eten !

      • Joke 30 juni 2013 bij 5:28 pm #

        Als hij goesting krijgt van de attributen uit de Pabo, heb ik daar toch mijn bedenkingen bij. Ik ben blijkbaar zo ruimdenkend niet. @Menck: houd uw boekske maar. Mijn man verkiest toch meer stijlvollere lingerie ofwel geen.

        • Eilish 30 juni 2013 bij 8:26 pm #

          jamaar ik had het ook over het waarheidsgehalte van Tia’s uitspraak hé, niet over de Pabo-gids !

  7. Billy 1 juli 2013 bij 1:22 pm #

    een behawinkel met levende modellen, dàt zou pas interessant zijn… 😛

  8. chrissebie 7 juli 2013 bij 9:16 am #

    Leuk toch , die momenten samen , dat mis ik wel vaak hoor!

Geef een reactie

