a new Tia has born

22 Apr

Gisteren hernieuwde onze jongste dochter haar doopbelofte. We zijn geen reguliere kerkgangers, maar dergelijke tradities hebben toch wel iets, vind ik.

“En…ben je zenuwachtig?” vroeg ik haar de avond voordien.

“Ja, ik ben bang dat ik vergeet wat ik moet zeggen. Ik weet wel wat ik moet zeggen, ” vervolgde ze “ik ben Tia en ik wens gevormd te worden, maar stel dat ik het vergeet…”.  En vlak erachter. “En ik ben bang dat ik, als ik met mandje rondga om geld op te halen, er wat uit zal nemen, hihi”.  

Enkele minuten later: “Mijn tiet jeukt. Is dat normaal?”

DSC_0682

Pubers… zalig toch!

13 Reacties to “a new Tia has born”

Trackbacks/Pingbacks

  1. stelling 1 : het leven is een feest | lees me - 24 mei 2013

    […] vier families vieren we alles samen in één groot feest. Kleine kanttekening: het vinden van een geschikte outfit voor Tia bleek de grootste stressfactor te zijn.  Het kind had haar zinnen gezet op een donker, […]

Geef een reactie

