kan iemand me hier van dat internet wegjagen aub?

20 Feb

Ge moogt er nu al mee beginnen.  Dan begin ik aan mijn tekst.

22 Reacties to “kan iemand me hier van dat internet wegjagen aub?”

  1. micheleeuw 22 februari 2013 bij 3:00 pm #

    Hoog tijd dat ik zelf nog eens iets op mijn blog zet, dus ik zwijg in alle talen. 😉

  2. veerle 24 februari 2013 bij 3:53 pm #

    Niks wegjagen. Schrijven moet ge.

  3. appelmoose 26 februari 2013 bij 9:37 pm #

    Kun je niet gewoon een blogje kopen. En dat plaatsen en doen alsof het van jou is.
    Ik heb er wel een paar die je voor een zacht prijsje kunt krijgen.

    • Joke 27 februari 2013 bij 9:27 am #

      Shame on you! Je diensten aanbieden aan een andere vrouw en dat ook nog tegen betaling!!!!
      Trouwens, niemand gelooft me als ik bievoorbeeld zou schrijven dat mijn partner hardnekkige love handles verdoezelt met corrigerend ondergoed.

  4. chrissebie 6 maart 2013 bij 6:37 pm #

    Geen inspiratie Joke?? Moeten we jou een opdracht geven??

  5. Joke 6 maart 2013 bij 10:14 pm #

    @ allemaal : ik doe goed mijn best om weg te blijven van het net. Nog net niet goed genoeg, maar toch al zo goed dat ik even een blogpauze inlas. Don’t worry, enkel hier, niet bij jullie. Ik stel me overal alleen een beetje meer lurkerig op.

Geef een reactie

