een gedicht dat nog nader wordt toegelicht

13 Jan

jezelf verliezen

in je  indringende job

in de puinhoop van je huishouden

in de routine van elke dag

in de warmte van je gezin

in je parallelle leven

in het doolhof van jezelf

hopeloos verloren lopen

.

.

.

.

wordt vervolgd…

14 Reacties to “een gedicht dat nog nader wordt toegelicht”

  1. Affodil 17 januari 2013 bij 8:10 am #

    Dat verliezen gaat vaak vanzelf. Terugvinden is soms wat gecompliceerder…

  2. zapnimf 28 januari 2013 bij 9:30 pm #

    “in het doolhof van jezelf

    hopeloos verloren lopen”

    Oooo, ’t is niet alleen in het bos dat je verloren loopt?

    Gebruik de denkbeeldige rem.
    Neem mijn grote mok rust aan.
    Tel je geblesseerden. Euh… count your blessings.
    Maak een prioriteitenlijstje (en zet ons er nog eens op).

    En allemaal gratis. Geen dank.

Trackbacks/Pingbacks

  1. jezelf verliezen…in je indringende job « lees me - 16 januari 2013

    […] Geen wonder dus dat ik me er nu en dan in verlies… […]

  2. jezelf verliezen in de puinhoop van je huishouden « lees me - 16 februari 2013

    […] a desperate housewife.  Met andere woorden, mijn huishouden maakt mij wanhopig.  Ik heb het niet  meer onder controle, […]

Geef een reactie

