proloog: twee vliegen in één klap. of zijn het er meer?

1 Dec

twee vliegen in één klap.  of zijn het er meer?

OPGELET: HET BETREFT EEN BESCHERMDE LOG.

Ben je een trouwe en oprecht geïnteresseerde lezer?  Vraag het wachtwoord en ik geef het je graag! Maar beloof  me om het voor jezelf te houden.

Lurkers worden verzocht om er een kleine motivatie aan toe te voegen, zodat ik weet dat hun bedoelingen nobel zijn en dat ze niet horen bij de volgende categorie.

Ben je een geïnteresseerde (lees  hier: nieuwsgierige) maar toevallige lezer: vraag het wachtwoord niet.  Voor jou biedt dit logje immers geen meerwaarde, dus waarom zou je er dan moeite voor doen?

Je kan het wachtwoord per e-mail opvragen: leesmej@gmail.com

Groetjes

Joke

12 Reacties to “proloog: twee vliegen in één klap. of zijn het er meer?”

  1. bentenge 1 december 2012 bij 3:20 pm #

    Nu heb ik eerst nog “lurker” moeten opzoeken… 🙂 Leren we alzo al iets bij zonder nieuwsgierig te zijn.

    • Joke 2 december 2012 bij 11:39 pm #

      Moet ik hieruit begrijpen dat je het wachtwoord niet nodig hebt? 😉

      • bentenge 3 december 2012 bij 12:43 pm #

        Ha, damn good question(s). Hoe kun je inschatten of iets meerwaarde gaat bieden ? En het dus loont om er dus een inspanning voor te doen? Ik denk wel dat ik een trouwe lezer ben, maar “oprecht” geïnteresseerd in tegenstelling tot gewoon geïnteresseerd / nieuwsgierig? Heel moeilijke vragen hoor 🙂

        • Joke 3 december 2012 bij 1:05 pm #

          oei, ik had het wachtwoord al gestuurd vooraleer ik dit las. 😉

  2. Billy 1 december 2012 bij 9:18 pm #

    ik vind mezelf helemaal geen lurker,
    tenzij het absoluut het reageren niet waard is… 😛

  3. micheleeuw 3 december 2012 bij 12:20 pm #

    Ik heb je al irl gezien dus ben ik wel benieuwd. Moet ik je nu nog een mailke sturen ?

    • Joke 3 december 2012 bij 1:06 pm #

      neen, hoeft niet, komt in orde

      • Mariet 13 december 2012 bij 4:50 pm #

        Hey Joke, krijg ik je wachtwoord ook? Ik kom af en toe naar je blogje en vind het heel leuk om te lezen, alleen ben ik geen schrijver hé!
        Grtjs je loopmaatje Mariet.

        • Joke 13 december 2012 bij 5:49 pm #

          Tuurlijk loopmaatje (je bent één van de weinigen die ik in levende lijve ken die op de hoogte is van deze blog)! Je ziet wel dat ik in jouw reactie even mijn naam veranderd heb. Om mijn anonimiteit een beetje te waarborgen ben ik hier Joke en niet puntje puntje puntje. Mocht je zin hebben om in de toekomst nog eens te reageren, noem me dan Joke, aub.
          Het wachtwoord is…oeps, ik bezorg het je via een apart berichtje, het zou niet echt logisch zijn om het hier ‘en publique’ te publiceren.

  4. Mariet 13 december 2012 bij 9:08 pm #

    JOKE 🙂 … zal even wennen zijn voor mij, maar ik zal voortaan opletten wat ik schrijf.

  5. zapnimf 28 januari 2013 bij 9:44 pm #

    Iemand heeft mij het op haar pc laten zien.
    Zozo, gij denkt dat ik niet meer geïnteresseerd was?

    • Joke 30 januari 2013 bij 8:00 am #

      ooooooooooooooooohhhhhhhhhh, welke onverlaat heeft dat gedaan? Alweer eens stukje naïviteit verloren.

Geef een reactie

