daar komen vodden van

24 Nov

slecht geluimd

en lange tenen

opgezette buik

neiging om te wenen

goesting in chocolade, chips en

ook nog in koek

mocht je ‘t niet doorhebben…

tant’ Marie is op bezoek

26 Reacties to “daar komen vodden van”

  1. Menck 27 november 2012 bij 7:29 pm #

    Rien ne tache et rien ne lave comme le sang, moet je maar denken.

    • Joke 28 november 2012 bij 12:32 pm #

      Ik denk eigenlijk niet in het Frans, maar in het dialect.

  2. chrissebie 27 november 2012 bij 7:36 pm #

    Dankzij de geniale uitvinding van het spiraal, heb ik nergens last van! Leve mezelf dus, enfin althans op dat vlak!

  3. HansDeZwans 28 november 2012 bij 1:29 pm #

    Ik dacht dat je zwanger was. 🙂 Ik noem het weleens de roodhuiden.

    • Joke 28 november 2012 bij 2:04 pm #

      Tot die laatste zin dan, want de uitdrukking ‘tante Marie is op bezoek’ is je niet vreemd, denk ik.

  4. Christel 3 december 2012 bij 9:02 pm #

    I join the club!

Geef een reactie

