weldra op jouw scherm…

6 Nov

waarom ik niet in een kasteel woon…

(laat jullie fantasie de vrije loop, zou ik zeggen)

11 Reacties to “weldra op jouw scherm…”

  1. Julie Mestdagh 6 november 2012 bij 11:03 pm #

    Omdat een klein gezellig huisje veel makkelijker proper te houden is 🙂

  2. Menck 6 november 2012 bij 11:09 pm #

    Bij mij is het in ieder geval omdat het anders teveel zou opvallen dat ik de lotto gewonnen heb.

  3. Zuster Klivia 7 november 2012 bij 9:59 am #

    Omdat kastelen tochtig en koud zijn.

  4. Misssexandthecity 7 november 2012 bij 12:09 pm #

    Omdat je een gps nodig hebt om niet te verdwalen 🙂

    • Joke 7 november 2012 bij 12:56 pm #

      dit zou wel eens de tweede reden kunnen zijn.

  5. Billy 7 november 2012 bij 9:56 pm #

    omdat zo’n kasteel onderhouden:

    – heel veel geld vereist
    – heel veel werk vraagt

    en dan spreken we nog niet eens over de tuin… 😛

  6. chrissebie 8 november 2012 bij 1:11 pm #

    Omdat ik geen zin heb om constant met een kroon op mijn hoofd rond te lopen!

  7. lauradenkt 8 november 2012 bij 10:03 pm #

    Is te klein voor jou!

    • Joke 8 november 2012 bij 10:04 pm #

      om al mijn rommel kwijt te raken wel ja.

  8. micheleeuw 9 november 2012 bij 11:43 am #

    Omdat jullie geen contact meer met elkaar zouden hebben of het is per gsm ? 🙂

Geef een reactie

