morgen ben ik weg

15 Jul

morgen ben ik weg

al is het maar voor even

morgen ben ik weg

om mijn geest rust te geven

morgen ben ik weg

helaas niet naar de zon

morgen ben ik weg

naar zuurstof en een bron

morgen ben ik weg

weg van het wereldwijde web

morgen ben ik weg

totdat ik weer wat te vertellen heb

morgen ben ik weg!

9 Reacties to “morgen ben ik weg”

  1. Nanda 15 juli 2012 bij 3:01 pm #

    Dan wens ik je een plezierige, rustige dag morgen 🙂

  2. Eilish 15 juli 2012 bij 8:47 pm #

    Geniet van jullie vakantie ! Ik heb hier eerst nog wat was te doen vooraleer de koffers kunnen gepakt worden, hoewel op een plaats waar het ongeveer 30° is zullen we niet veel kleren nodig hebben zeker 🙂
    Nu nog dat lijf bikiniproof krijgen op 3 dagen …

    • Joke 15 juli 2012 bij 9:00 pm #

      ‘k Zou bijna willen ruilen. Weersverwachting bij ons : 10°. We pakken onze winterjas en handschoenen mee!
      Ook veel plezier als je zover bent!!

  3. Bloem 15 juli 2012 bij 10:27 pm #

    Veel plezier!

  4. veerle 16 juli 2012 bij 12:10 pm #

    Geniet ervan, maar vergeet niet terug te komen!

  5. pharailde 17 juli 2012 bij 11:45 pm #

    Geniet met volle teugen van jullie vakantie! Ondanks de tien graden

  6. Affodil 18 juli 2012 bij 12:04 pm #

    Tot ziens! Geniet. Van hete koffie als een ijsje niet aanlokkelijk is.

  7. chrissebie 18 juli 2012 bij 5:51 pm #

    Hopelijk slaag je er toch in wat te genieten!

  8. micheleeuw 18 juli 2012 bij 5:52 pm #

    Veel plezier en kom gezond weer terug !

Geef een reactie

