zoek de fout

26 Jun

hoe durf je

jij lelijk serpent

blijf met je smerige poten van hem af

da’s mijne vent

ongehoord

hoe jij zonder omwegen afstevent op jouw doel

zonder eerst voorzichtig af te tasten

heb jij dan geen fatsoenlijkheidsgevoel?

Neen, jij…

jij grijpt meteen naar zijn ballen

maar ik…

ik zal jouw pret vroegtijdig verknallen

ik pak  je kop heel stevig beet

en draai en draai en draai

opdat je ’t nooit meer vergeet

vervolgens smijt ik je driftig  tegen de grond

ook al spat dan  niet jouw

maar zijn bloed  in het rond

en denk maar niet dat ik het jou ooit vergeef

je bent en blijft een lelijke

teef!

16 Reacties to “zoek de fout”

  1. Menck 2 juli 2012 bij 4:20 pm #

    Een teek, begot. En zeggen dat mijn madam de uitgeprinte versie hiervan in de brievenbus van buurvrouw heeft gedropt…

    • Joke 2 juli 2012 bij 7:51 pm #

      🙂 🙂 🙂 …dat komt ervan als je zorgt voor wegschuivende gordijntjes in het gebuurte waar je resideert!

  2. margogogo 11 juli 2012 bij 11:16 am #

    muggen zijn ook lelijke teven en serpenten!

Geef een reactie

