Onthulling van mijn ware *aard

28 Mrt

Je verscheen uit het niets

het was haat op het eerste zicht

alhoewel ik het niet kon laten

om je nu en dan te bekijken en

om je dwangmatig te betasten

zorgde ik er ruw voor

dat je uit mijn leven verdween

hopelijk voorgoed

Je gaf niet op en kwam terug

keer op keer

maar gelukkig steeds alleen

Steeds harder drong je tot me door

Toch overwon ik je

opnieuw en opnieuw

.

Inmiddels ben ik met je vertrouwd

Op mijn gezicht tekent zich een glimlach af

als je weeral verschijnt

en een grimas

als je met één ruk van het pincet

uit mijn leven en kin verdwijnt

.

Tot de volgende keer, mijn ware *aard

.

.

.

*=b

11 Reacties to “Onthulling van mijn ware *aard”

  1. veerle 28 maart 2012 bij 12:23 pm #

    Ik heb ook al een gelijkaardige ontmoeting gehad. Helaas.

    • Joke 29 maart 2012 bij 9:20 pm #

      En komt je ware aard dan ook naar boven?

  2. Eilish 28 maart 2012 bij 12:39 pm #

    Hier van ’t zelfde 😦

  3. bentenge 28 maart 2012 bij 9:46 pm #

    🙂

    • Joke 29 maart 2012 bij 9:22 pm #

      ben allang blij dat je geen smiley met een baard gekozen hebt 😉

  4. micheleeuw 29 maart 2012 bij 12:43 pm #

    Schitterend ! Je bent op dreef !
    Ik heb er (nog) geen last van, gelukkig.

    • Joke 29 maart 2012 bij 9:26 pm #

      Ik neem aan dat je het om te lachen vond? Dat zal nog wel overgaan bij jouw eerste ontmoeting!

      Trouwens, ben je wel zeker dat deze nog niet heeft plaatsgevonden? Je bent meer dan 10 jaar ouder dan ik en dus ook al wat dichter tegen de menopauze veronderstel ik.

      • micheleeuw 14 april 2012 bij 11:13 am #

        Ik zit midden in de memopauze maar onderdruk het door dagelijks gel op mijn bovenarm te smeren, misschien daarom dat ik nog niets moet uittrekken ?

  5. HansDeZwans 3 april 2012 bij 1:43 pm #

    Ik dacht eerst dat het over een jojo ging.

  6. zapnimf 25 april 2012 bij 8:53 pm #

    Het broertje ervan woont onder mijn kin.

Geef een reactie

