ik heb JE nodig

15 Mrt

waar ben je als ik je nodig heb?

gun je me je niet?

ik kan je goed gebruiken

dat je dat niet ziet…

zelden kan ik zeggen

ik heb genoeg van jou

jou kom ik steeds tekort

waardoor ik nog meer van je hou

je doet me meer en meer vergeten

hoe mijn leven zich ontvouwde

toen je minder een rol speelde en

ik je als een vaag begrip beschouwde

 …

nu krijg je steeds meer vat op mij

en dat kan ik niet vatten

je vliegt en vliegt en vliegt voorbij

zo snel, da’s niet te schatten

mijn chronische gebrek aan jou

verstoort mijn functioneren

wanneer zal je me raad brengen

zodat het tij kan keren

en toch

wie jou in overvloed heeft

hoeft niet met mij te ruilen

af en toe kan ’t handig zijn

om achter schaarste te schuilen

eerlijk?

mocht je helemaal niet bestaan

dan voelde ik me bevrijd

helaas besta je wel

desondanks heb ik geen TIJD

14 Reacties to “ik heb JE nodig”

  1. zapnimf 25 april 2012 bij 8:55 pm #

    Nog efkes en we kunnen op pensioen!

Geef een reactie

