weldra op jouw scherm…

27 Jan

Ik heb geen vrienden en daar ben ik blij om!

10 Reacties to “weldra op jouw scherm…”

  1. cornutus 27 januari 2012 bij 7:14 pm #

    Dat lijkt een variant op Jules Deelders “Ben je gelukkig? Gelukkig niet!” 😉

  2. Eilish 27 januari 2012 bij 10:22 pm #

    en ik die dacht dat ik je vriendin was 😉

    • Joke 4 februari 2012 bij 1:52 pm #

      laat dat knipoogje maar weg, want dat ben je ook! Jammer dat je zo ver weg woont, ik ben er zeker van dat we IRL het ook goed met elkaar zouden kunnen vinden.

  3. micheleeuw 28 januari 2012 bij 11:38 am #

    Begrijp ik niet, maar het zal wel aan mij liggen …

    • Joke 28 januari 2012 bij 12:13 pm #

      zodra je de eerste alinea leest, zal er al veel duidelijk worden!

  4. Menck 28 januari 2012 bij 3:57 pm #

    Moest ik vrienden hebben, ‘k smeet ze allemaal buiten.

  5. Christel 28 januari 2012 bij 5:54 pm #

    Kijk er naar uit….

  6. HansDeZwans 3 februari 2012 bij 9:00 am #

    Het zal wel duidelijk worden zekers.

  7. bentenge 3 februari 2012 bij 4:19 pm #

    Vrienden, zijn dat die mensen die je op facebook tegenkomt?

Geef een reactie

