een kriebel en een prikkel

6 Jan

een kriebel

ik knijp mijn kijkers een beetje dicht

een prikkel

d’oogspleetjes speuren naar fel licht

een vulkaan

van kriebeltjes en één PRIKKEL

en dan

verfrommeling van mijn smikkel

 een EXPLOSIE

oef

weer gladde symmetrie

u raadt het goed

ik riep

.

.

.

HAAAAAAAatsjieEEEEEE!!

9 Reacties to “een kriebel en een prikkel”

  1. Eilish 6 januari 2012 bij 11:06 am #

    Gezondheid !

    • Eilish 10 januari 2012 bij 1:51 pm #

      het is hier ‘rode neuzen dag’, je hebt je vervelende vlooien naar hier gestuurd zeker ?

  2. bentenge 6 januari 2012 bij 11:34 am #

    Hoe leuk zeg, niet het gebeuren maar het beschrijven 🙂

    • lees me 6 januari 2012 bij 11:59 am #

      dankjewel. Al had mijn testpubliek (dochters, 13 en 11) toch niet goed begrepen wat ik bedoelde. Ik las de tekst immers voor, zodat zij het enkel het laatste woordje moesten aanvullen. Antwoord : “pipi”. Ach, het zit toch allebei in de catergorie ‘ontlading’ zal ik maar denken.

  3. Suske 8 januari 2012 bij 4:12 pm #

    ook gezondheid.
    mooi verwoord.

  4. micheleeuw 10 januari 2012 bij 7:06 pm #

    Gezondheid ! Heel leuk ge/beschreven.

  5. zapnimf 30 januari 2012 bij 7:47 pm #

    O? Ik dacht dat je je wenkbrauwen aan het epileren was. (Moet ik altijd van niezen en daarna heb ik ook gladde symmetrie)

  6. ariadnesdraad 2 februari 2012 bij 1:13 am #

    Zooo levendig beschreven… ik moet er warempel zélf van niezen! 🙂

Geef een reactie

