En dat noemen ze gebruiksvriendelijk?

27 Nov

Hallo

In blogland noem ik mezelf Joke en ik emigreerde van www.bloggen.be/leesme

Omdat wordpress.com zoveel gebruiksvriendelijker zou zijn, heb ik de stap gewaagd. Over mijn huwelijk en voortplanting heb ik indertijd minder lang moeten nadenken.   Echter, de twijfels slaan al toe.   Niet over mijn huwelijk en voortplanting, malle lezer, maar over deze verhuis.

Gebruiksvriendelijk?  Wil er me dan iemand in bevattelijk Nederlands het één en ’t ander uitleggen. In simpele taal aub, ik ben immers niet van de snuggersten (zeker niet op computervlak).

Waar vind ik andere blogs van wordpress terug?  Moet/kan ik me ook ergens onderbrengen in een rubriek? Hoe kan ik ervoor zorgen dat reacties onmiddellijk gepubliceerd worden?  Hoe verander ik mijn titel?   Kan ik ook een gastenboek toevoegen of de lezers in de mogelijkheid stellen om me te mailen? Kan ik een bericht plaatsen in de toekomst?

Kortom: hèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèlp!!

Grz

Joke

6 Reacties to “En dat noemen ze gebruiksvriendelijk?”

  1. Joke 27 november 2011 bij 10:14 pm #

    test, testing wan toe, testing wan toe trie

    • zapnimf 30 november 2011 bij 9:01 pm #

      Zie je wel dat het lukt om de reactie er meteen op te krijgen.

  2. Eilish 28 november 2011 bij 12:26 pm #

    ‘k Ben even benieuwd als jij naar de antwoorden op alle vragen, want ik ben ook nog wordpress-groen-achter-mijn-oren (en te trots om alles dan zo open en bloot aan het grote publiek te gaan vragen …)

  3. zapnimf 30 november 2011 bij 9:01 pm #

    Uw titel kan je gewoon veranderen door op ‘bewerken’ te klikken dat bij ieder stukje staat (enkel zichtbaar voor jou en als je ingelogd bent)
    Er is een top 100 van top blogs en top posts op wordpres.com (en dan naar Nederlands gaan, dan krijg je die automatisch)
    Ik bedoelde gebruiksvriendelijk voor ons, reageerders 😉 (wij kunnen nu nog de tekst lezen, er hoeft geen code, de antwoorden gaan niet van achter naar voor en die kan jij ook nog allemaal bewerken)
    Bij instellingen zou je vanalles moeten kunnen.
    Een blogroll samenstellen doe je met koppelingen.
    Bij de statistieken zie je wie, van waar, met hoeveel en naar waar ze gaan.
    Nee, je moet jezelf niet ergens in een categorie zetten.
    Blijven oefenen, Joke en op een ander het juste adres typen 😉
    Bij wordpress komt dat er automatisch op, zodat je enkel nog reactie moet typen en klikken.

  4. Rob Alberts 13 juli 2014 bij 10:12 pm #

    In de loop der jaren ben je dan toch echt een ervaren en geroutineerde blogger geworden.
    Mijn verhuis van punt.nl naar wordpress.com heb ik ook lang tegen gehouden.

    En nu nog heb ik niet alle mogelijkheden van het bloggen in de vingers.

    Maar schrijf en herschrijf ik mijn blogposts.

    Vriendelijke groet,

  5. Billy 24 februari 2016 bij 7:38 pm #

    ik dacht dat ik al ’s op jouw blog terecht gekomen was, maar ik ben er niet zeker van. Meestal laat ik op het 1e logje van een nieuw ontdekt blog iets achter, en zie hier niets van mezelf staan…
    Ik denk dat je intussen wel WordPress onder de knie hebt zeker?

Geef een reactie

